»Moja najljubša žival je jazbec. Ljubiteljsko sem ga proučeval že pred začetkom snemanja, nato med snemanjem in tudi zdaj nisem odnehal. V vsem tem času sem zanj porabil okrog 700 ur.«
»Z nesodelujočimi igralci, kar živali so, je treba ravnati spoštljivo. Ne smemo jih motiti v njihovem običajnem življenju, zlasti pa ne vznemirjati, ko gnezdijo. To ni le zakonsko prepovedano, ampak etično in samoumevno obnašanje.«
»Rad poudarim, da so živali igralci, ki se do skrajnosti trudijo, da ne sodelujejo. Težko jih je prepričati. Prelisičiti jih moraš, da jih lahko posnameš tako, kot si želel. Zame je bil to velik uspeh.«
»Pri živalih, ki živijo v temi pod vodo, se pri snemanju pojavi še dodatna težava. Ne moreš ure in ure čakati v šotoru, kot lahko na primer na kopnem, ampak si časovno omejen zaradi zraka in zaradi vidljivosti. Če se pod vodo premikaš, dvigneš usedline in voda se skali. Predvsem pa moraš za to, da najdeš žival, prižgati luč, s tem jim podreš ravnovesje in zbežijo.«
»Beetlejuice je moj najljubši film, v katerem sem nastopil.«
»Snemanje filma je bilo zelo intenzivno, saj je ekipa snemala v klavnicah in tudi z živimi živalmi.«
»Te živali suše močno prizadenejo.«
»Odstrel živali bo zmanjšal pritisk na vodne vire na območjih, kjer je preveč divjih živali za pašo in obstoječe vodne vire.«
»Lahko si predstavljate, kako težko je bilo snemati živali. Včasih me kakšen gledalec pobara: 'Videl sem lisico v tistem prizoru. Kakšno srečo ste imeli, da ste jo posneli.' Ah, sploh si ne morete misliti, kako je bilo. Živali v filmu niso samo za kuliso, temveč nekaj pomenijo, predstavljajo. Medved nekaj predstavlja, ovca tudi, lisica tudi ... Bilo je pomembno, da smo živalim dali prvinsko besedo, saj ponazarjajo to dualnost človeka in živali.«
»Hvaležen sem produkcijski ekipi iz Peruja, s katero je bilo čudovito delati. Tudi s slovensko produkcijsko in postprodukcijsko ekipo je bilo delo krasno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju